Saturday, July 30, 2011

5th day without him...

TOTAL LOST!
trying to move on....but FAILED
trying to forget everything about him....but FAILED
trying to stop crying over him....this time TOTALLY FAILED!

aku tunggu je text dia, tapi aku taknak reply. aku just nak tahu dia okay ke tak? hm mana dia ni? :'( okayy harini hari sabtu derr..memang dia lepak jusco jelah-- waktu couple pun selalu tinggal aku kalau keluar jusco apatah lagi bila dah break en? sabar jelah ayeen. aku tengok skrg org kemain sayang dekat awek bagai, bercinta bagai nak rak tapi ada jugak yg dah huru-hara..mcm abg aku? and ada sorang member ni? aku taktau kenapa susah sangat aku nak stop menangis. bila nak stop ada jee benda bagi aku menangis balik.

anyway baby! i dah patah kan cover yg u bagi tuuu :'( sorry sangat2, i tak sengaja. tadi masa tengah main golf papa call, so kelam nak keluarkan phone dari poket, cover tersangkut dengan benang pastu bila i keluar kan dah patah. tapi sikit jee. alaa sikit jee, i pakai jugak cover ni. i pernah cakap en yg i takkan bukak cover ni? :'( sorry sangat meor, tak sengaja. hm u mesti marah kan kalau dapat tahu.
* sorry terkeluar baby tu-- bukan terkeluar saja lepas rindu heee :'(



kbye.