Saturday, September 3, 2011

kacau bilau

pertama sekali, aku nk mintak maaf banyak2 dekat MEOR NUR SHAFIZIE dan AFIF HAZEEQ SAZLI sebab punca je korang kawan bergaduh kang. terima kasih jugak dekat MA MF sebab ckp mcm tu. aku tknk pun benda mcm ni jadi. aku tk pernah mintak. tk pernah terdetik pun dalam hati aku nk bagi sapa2 gaduh atau marah.

kepada MEOR NUR SHAFIZIE, i tktau kenapa u perlu bertindak mcm ni sedangkan selama kita dah putus ni i tk pernah kacau u comment atau add budak perempuan lain. takde sampai mcm ni. u buat mcm i ni gf u lagi, tolong lah sayang. i tahu u tahu i sayang u lagi tapi jangan anggap i ni gf u lagi. MAAF kita cuma kawan! dah byk kali i sebut ayat ni tolong lah faham kan.

kepada AFIF HAZEEQ SAZLI, i mintak maaf. i tk patut jumpa u kat jusco tadi, i tk patut layan u dari dulu, i tk patut bergaul dgn kawan2 meor. MAAF MAAF MAAF, SEMUA SALAH I BUKAN U

kepada MA MF, MAAF JUGAK LAH SBB BUAT MEMBER KAU MCM NI.

* sekarang aku akan berhenti text/call semua org yang ada dlm hal ni, aku berhenti pergi jusco kalau gang2 korang ada. aku skrg dibenci :) hidup tk selalu nya indah. dugaan sungguh malam ni ya Allah.