Sunday, September 18, 2011

dia telah bertapak di dalam hati saya ..

sejak 10 bulan yang lepas aku tkde nk berkasih sayang dgn orang lain selain er Meor Nur Shafizie. ekeke mat emo ni je lah yg paling aku sayang. serious! aku tk pernah sayang org lain mcm ni :o Afif Sazli ke Firas ke semua ni hauk je haa-.-' semua ni takat minat sebab ayat manis belaka deme ni. tpi kalau meor em aku rasa aku dah rapat gila dgn dia. aku boleh nyanyi dgn dia, boleh gelak bagai dgn dia. kitorg dah biasa pun en. 10 bulan kitorg kenal agak2 ah nk malu segan lagi-.- mengada pulak.

ahah tdi aku call dia sebab dia tkde creds-.- okay yg ni mmg aku bengang! grr sehari suntuk tkde text melainkan "hi, please call me back" yang dia bagi dekat aku 2 kali. hahah ingat okay! harus lah. haihh aku sayang dia gila babi weh. tk kira lah mama aku marah aku kwn dgn dia and wtv...aku akan try slowtalk dgn mama pasal dia. gua tahan maki okay skrg! hehe tk percaya? go tanya Meor ni ha. dia pun tahu.

like i always say to you sweetheart, I LOVE YOU FOREVER :) <3