Thursday, July 21, 2011

baru ah bergaya

heho sebenar nya aku dah terlupa password facebook, malam semalam saja tukar then something happened yg menyebabkan aku menangis sumpah teruk smlm (sampai aku bangun lambat ehhh pagi tadi) lepas nangis memang lupa ah semua.. wkakaka naissss tak boleh bukak facebook dah skrg o0o sial ahh pui!
haihh now aku otw buat facebook baru -- ahh shittayyy. loser gila kau ni Ayeen.

anyway tadi aku call meor, hmm call 3 kali baru dia jawab, bila tanya dia ckp "i atas motor tadi" okay lahh, wtv k. tadi aku cakap2 dia mcm endah tak endah jee. aku tau lah dia marah kat aku lagi pasal malam semalam yg aku comment dgn A*** tuu. benda aku sendiri pun tak faham apa yg aku sembang dgn A*** tu smlm :\ sorry meor. tadi bila aku ckp bye dia just diam jee. haih its okay, dugaan wohoo :')