Wednesday, July 27, 2011

teach me how to stop crying and SPEAK

hello. taknak buang masa, internet dah nazak.

hm okay, nalia dgn amy suruh terima balik dia and kawal dia kawkaw. tapi aku taknak buat cenggitu sebab aku faham dia pun manusia jugak, ada jugak hormon menggatal dia nak chat dgn perempuan but bukan nya yang mcm dia buat skrg. sampai tak mengaku ada gf, siap ber-ily bagai. ergh geli weh~

hmm aku tau aku tak boleh nak move on without him. aku tau aku lost bila dia dah takde. aku tau aku akan jadi bosan bila tak text dgn dia. aku tau aku akan keep on crying mcm skrg tiap hari non-stop. aku tau semua realiti yg akan aku hadap tapi apa boleh buat weh? dia sendiri buat hal tapi dia takde hal pun break dgn aku, aku je yg poyo menangis bagai nak rak. dia kewl jee. biasa lah, perempuan memang lemah pun en. apa boleh buat, tu memang kenyataan dan tak boleh nak ubah dah kenyataan tu.

aku just tak faham asal dia kena buat benda2 mcm ni? dia ckp dia bosan. oooohhhh..... okay dia bosan dgn aku ke? dia bosan dgn life dia ke? hm yg ni pi tanya dia sendiri. skrg aku malas nak reply text dia. yessss! dia memang call banyak kali and banyak kali tu lahh aku reject call dia. aku taknak nampak sangat yg aku still harapkan dia dalam hidup aku, taknak weh! aku marah dia, maki dia, reject call dia. hm aku buat semua tu sebab nak bagi dia benci aku, muak nak text aku, muak nak call aku and last last dia delete numb aku and move on with his life WITHOUT ME! kkk ayeen dah emo sangat ni~

people come and people go. problems come and never go. hahaha bodoh shial~
hmm aku taktau mcm mana lah aku nak hadap semua benda lepas ni, aku kat sekolah kadang2 menjerit sorang2 (cover daripada org sedar airmata aku menitiks) hihi baguih en idea aku :')

anyway, i would like to say THANK YOU SO MUCH lah MEOR NUR SHAFIZIE sebab buat cenggini, i terima je apa u buat. masuk yg ni dah nak dekat 4 kali u buat hal tapi takpeeeee, i dah maaf kan u. u boleh pi cari girlfriend baru k? i dah tak tahan dgn semua ni. sorry, battery laptop dah low. i sayang u lagi lah Meor :'( byeee